Huisstijl
Een logo en de bijbehorende huisstijl zijn de eerste indruk van een bedrijf of merk. Ze vormen de basis voor de totale visuele identiteit. Een goed logo en een representatieve huisstijl dragen bij aan de betrouwbaarheid van een onderneming of merk. Elk bedrijf heeft een eerste indruk. De eerste indruk moet goed zijn. Je krijgt er geen tweede kans voor. Laat jouw logo en huisstijl naadloos aansluiten op de beleving van de doelgroep en voeg er jouw eigen specifieke merkwaarden aan toe. Met een onderscheidende huisstijl presentatie zorg je ervoor dat jouw doelgroep jou herkent in alle media-uitingen.
corporate identity
De huisstijl van een organisatie of merk wordt ook wel de corporate identity of brand identity genoemd. De huisstijl omvat alle uitingen van een bedrijf, zoals de bedrijfsnaam of merknaam, logo, slogans, tone of voice van taalgebruik en de vormgeving van de website, drukwerk, bedrijfskleding, reclamespotjes, slides bij presentaties enz.